2016年8月9日 星期二

扮晒嘢

今日扮晒嘢整…扮晒鰻魚飯

我成日晌FB見到一個日本網站有不同食譜

跟過兩次都失敗連我都失敗喎!幾咁難得,哈

但呢個扮鰻魚我幾有信心

佢用乜整?原食譜用豆腐同埋魚餅,那種魚餅係關東煮似發泡膠咁款既魚餅,香港當然唔知邊度搵

我就用墨魚肉代替,紫菜墊底扮魚皮,用鰻魚汁煮完再用火槍燒一燒個味道同質感都好似

因為裡面有豆腐做成少少滑既感覺,就同鰻魚既質感相近呢

大少爺見到叫我今晚整多次呢,包包咁細個就食過份子料理,哼



食譜:

紫菜   2片

墨魚肉   $15

豆腐   1件

生粉   2湯匙

鰻魚汁    大約兩湯匙

做法:

將紫菜剪成下圖咁既樣


豆腐同墨魚肉加生粉搓爛,千其唔好加鹽否則會出水


將墨魚豆腐搽上紫菜上,再用叉按壓成魚既花紋


放入鑊煎

要先煎魚肉部份先再反轉


兩邊都煎熟後就加鰻魚汁,慢火煮至上色及收汁

放上飯面後可以用火槍再燒一燒,最後再加少少鰻魚汁上面便完成








大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾