2016年9月1日 星期四

16:9既芒

本身我整呢個芒果糯米飯係for自己過口癮

因為我好想食那些脆喔喔但香港既芒果糯米飯偏無了呢個重點

心有不甘就諗:我係都要炸一次

結果為了我一己私慾就去炸了

呢段時間絕對唔係芒果季節,只能夠買水仙芒

不過…我唔太喜歡那種形容唔到既味吧

Anyway有人想要我就寫


食譜:2人份量

糯米   1嘜

椰漿   250ml

糖    2茶匙

鹽  1/8茶匙

芒果    2個(切件)

綠豆邊   隨意

做法:

糯米浸一晚隔去水蒸20分鐘

椰汁、糖、鹽撈勻座熱水至糖溶

將一半椰漿倒入已經蒸過20分鐘既糯米中然後撈勻再蒸10分鐘

蒸好後糯米放涼然後淋上椰漿及芒果


炸綠豆做法

先沖洗乾淨後就用篩隔走水份靜置一晚至乾身


然後用個小煲加油,放入綠豆用慢火炸至金黃色再隔去油便可以






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾