2016年10月26日 星期三

噴火


我相信身體雖然什麼就會向你表達,咁你就會突然好想食某一食物

晌上星期打風落雨後,我成日想食羊扒,仲好想食辣

於是就將兩樣 組合成為麻辣煎羊扒,佢最不得了既地方係好夠麻又夠辣

所以甚得我歡心,昨晚其實再想整但怕朋友食唔到咁辣所以放棄

但我知道…我會再度重遇你..................

呢個之所以夠麻就係花椒夠靚,佢唔係黑色一粒粒那種,係似小花咁既先係夠麻

佢既麻簡直令心頭一震既,哼~

今日呢個羊架令到我成個blog都變得好Hot,我就變成Hot baby個呀媽

Come on baby~有朝一日天寒地凍你就會整食佢


材料:

半扒     4-件(用生抽、少少酒、生粉去醃10分鐘)

花椒    1湯匙

辣椒乾   5隻

蔥段    幾條

蒜頭    4粒切半

芫茜     隨意

*其實要落洋蔥,但我忘記屋企無了

做法:

羊架先煎香及半熟盛起備用


先爆花椒再放其他材料爆炒,加1/4鹽兜勻

將羊扒回鑊,加大約1茶匙生抽及少許糖落鑊,令羊扒因為小小水份同乾料配合

最後贊少許酒就完成,完成後可以放d花生粒




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾