2016年10月7日 星期五

叮丼

呢幾日都留晌屋企休息,預備又再有long weekend可以吃喝玩樂

每次假期後呀包就會累足幾日,咁我就舒服d

否則日日夜夜都比包包纏住直到永遠.................

但係咁我都堅持煮飯比大少爺食

總認為佢日頭出去工作晚上就係要有住家菜(飯菜個菜,唔准心邪,哈)等佢

雖然大少爺唔太喜歡一碗過既飯(除了排骨飯)

我就好鍾意研究一碗飯,因為我覺得方便又幾好味

其實咁整又要整得好都唔係少功夫

個汁今次又係自己煮埋,其實日式既汁唔難煮,有醬油、有味醂、有清酒、有糖已經可以

如果大家唔想用味醂及清酒,醬油、水、糖已經得

呢個日式牛扒丼堅好味,個賣相都令大少爺開心


食譜:

薄牛扒   4件或按自己所需份量

洋蔥    為個切絲

蒜頭    3粒

法國豆    適量

飯      適量

汁料:

醬油    1.5湯匙 (可用一半生抽、一半老抽代替)

味醂   1湯匙

清酒   1湯匙

水   3湯匙

糖   2茶匙

鹽   少許

以上材料撈勻 *如果唔用味醂同清酒只需要加多少少糖去調味都做到效果

另備:生粉水

蒜片,我終於研究到蒜片點整最好,就係熱鑊熱油放蒜片熄火用餘溫去令蒜片金黃




將煎過蒜片既油去煎牛扒,牛扒臨煎前灑上鹽用猛火去煎封兩邊表面

然後煎到熟為止,放稍為涼切件


用煎過牛扒既鑊去炒洋蔥及法國豆(可用其他蔬菜)

之後放晒汁材料去煮,煮到滾先試味
(每隻醬油味道唔同所以試下味再調較,但個汁要少許甜)

之後可以加少少生粉水做成醬汁淋上飯面






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾