2016年11月17日 星期四

任性的番薯

呢幾日好忙又週身骨痛,但來緊半個月我又要積極還稿債

要寫好多稿然後安心放我既假同享受12月,積埋既稿真係好多相都有排去執呢

今日做了一個番薯,做一個番薯唔一定要成舊番薯咁

番薯可以好任性的,點解佢係任性既番薯?

佢係焦糖脆番薯,我去日本好多時都會食,日本係會每炸一炸個番薯

但我就只係蒸過就算

有一層脆糖包住,個番薯又夠香甜加上層脆糖係令你想不顧一切同佢遠走高飛

所以你要有足夠任性去整,然後好任性咁不停食囉


日本番薯  3個(一開四件)

糖    90g

水   30g

做法:

番薯蒸20分鐘,其實日本做法會炸,但免得過都唔想炸囉

糖加水用慢火煮,佢就會起泡泡


慢慢就會結晶好


再慢慢煮就會溶化,然後就變色

呢個時候就可以放番薯入去同糖撈勻


放上牛油紙上等佢攤凍就會變成脆糖架喇




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

1 則留言:

  1. 我都好怕炸,又熱氣又肥,呢個蒸版嘅焦糖脆蕃薯就啱晒我。多謝~~

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾