2016年11月10日 星期四

it's so high high high


近幾星期都好忙,忙到個人無晒精神

今日天氣凍了,我乜都唔做翻睇完創世紀後就陪包包午睡

佢要我攬住佢瞓,我動彈不得情況下決定專心陪瞓

瞓醒就諗夜晚煮乜好,最後決定整麻辣牛仔骨

逢係天氣凍我就好想食辣,所以冬天我d朋友成日比我逼食雞煲

但整麻辣都唔能夠太辣,因為大少爺唔太食得辣,麻辣我怕佢反眼會反到後腦

唔甘心就咁整麻辣牛,加了之前剩下既日本腐皮"油揚",加埋落去索味係最高境界

包包當然唔食得,我另煮了湯粉比佢食呢



食譜:

牛仔骨   4-5件切件

洋蔥    半個

油揚   2件(可以skip)

花椒    1茶匙-2茶匙

辣椒乾    4隻

蒜頭   3粒

另備汁料:

生抽   1茶匙

糖   半茶匙

水  半湯匙

酒   半湯匙

做法:

牛仔骨先用少少生抽、糖、生粉去醃

油揚切條、洋蔥切條、蒜頭切厚片、辣椒乾切開一半





牛仔骨先煎至半熟

鑊會剩下好多油,將油倒走(但唔好洗鑊)

爆香花椒及辣椒乾至出味再倒油揚、蒜頭、洋蔥等等落鑊,再加少少鹽

(麻辣既材料要加少少鹽才惹味)


牛仔骨回鑊兜勻 後再落汁料

兜至收汁便完成








大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾