2016年12月30日 星期五

2016完滿禮物

呢個應該係2016年最後一個食譜,我對今年成績都幾滿意

起碼都做到好多大家都喜歡既食譜

工作上都算順利(除了成日為追稿費勞氣),出埋暫時最後一本書

包包又算健康又考得入理想幼稚園

你問我今年有無唔開心?當然有啦!但總括來講無乜唔開心係值得我帶到明年的

今年最後一份食譜大家未必會跟住整

一來唔係個個識整麵包、二來唔係個個都會肯去炸、三來唔係個個喜歡donut

冬甩/甜甜圈對我來講係滿有回憶,爸爸有下午茶習慣,每次去街到下午總會去飲咖啡

佢帶我去中環間 Furama富麗華酒店(已結業)飲咖啡時就會叫 冬甩比我食

間酒店有條長樓梯,我就晌樓梯玩直到有冬甩食就會乖乖返埋位

其實我已經忘記那冬甩既味道,只知道…長大後從來都無乜食過好食既冬甩

大少爺都喜歡食冬甩,不過…佢當然無我咁好彩能夠食到當時來講好架勢既酒店冬甩

但而家我終於做到滿意既冬甩,剛做起鬆軟得來又帶有香氣,不枉我堅持做一次

就當係2016年比自己既禮物,願我2017年繼續開開心心,我既家人健康快樂

無論自己與家人都工作順利吧~

大家都新年快樂~


食譜:

高筋麵粉    112g

低筋麵粉   13g

奶    45ml

水   25ml

糖   15g

鹽   1/4茶匙

牛油   12g

蛋黃   1個

酵母   2g

*我將所有材料放入麵包機搓,完成搓麵糰及發酵後取出

如果無麵包機就用手搓至光滑便完成,用手搓鹽同糖要先放麵粉底,避免直接接觸酵母

而奶及水最好分幾次加入就會容易搓(起初好黏時可以撻下佢)跟住就用乾布蓋著發酵大約30-40分鐘(視乎天氣而定或發大兩倍為準則)

無論機搓或手搓完成第一次發酵後就分成6份,每份大約40g

滾圓後壓平再捲起(如下圖)


用一塊乾布蓋著,再蓋上一塊濕布靜置15分鐘


15分鐘後就用手壓平(如下圖)


再卷成條狀(如下圖)


跟住就做成個圈型,再按實個封口,進行第二次發酵

用乾布蓋著大約發酵30分鐘(視符天氣溫度),總之夠2倍大便可以

拎起毛巾再靜置10分鐘,等佢表面乾身便可以


油去到一半便可以,炸至金黃色

都係果句,油並不可怕但要視乎你用乜油,呢幾年用米糠油我就放心去炸呢


密實袋放入白砂糖,放入冬甩圈搖呀搖搖沾滿砂糖便可以






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾