2016年12月23日 星期五

Birthday brunch @ Amber

一 直都想寫番呢篇生日篇

其實係想記低今年生日,可惜…我由月頭病到連包包都病了,已經取消或改期幾個慶生飯聚

今年第一餐生日飯係好友 Joanne為我慶祝

佢兩個月前已經約定我仲book定位,久不久又會提我一次

哈~係人都知我生完包包後十分無記性

對上一次去Amber係六年前大少爺與我慶祝生日

老實講在公在私我都走訪過好多餐廳,你問我深印像既就幾間

Amber係其中之一,估唔到隔咁多年價位都只係加了百幾蚊

Fine dining既價值係大廚功架!所以無話值唔值的


6個 course $928一位,另外會幫你pairing酒

但我同朋友都唔飲酒,就有不同既果汁去pairing



難以抗拒既baguette bread

近年我唔喜歡食麵包,但Baguette例外,呢度同Hugo's既一樣好味


先來前菜:咸甜酸苦

從前我會話你知我只能吃甜不能吃苦,但人生苦與甜唔係自己控制得到

但沒有苦豈知甜?


頭盤我揀了生蠔

生蠔其實已經煮熟,面層有青蘋果冰及清酒

將青蘋果冰配上生蠔意外既夾及fresh


 Middle course我揀北海道帶子配紅脆米

帶子我覺得熟了點,如果中心位生少少會更好


主菜我揀了鱈魚

識我既人都知道我係牛魔王,但我無選擇牛扒

因為好既餐廳既牛肉一定係用最上盛

所以你要知個廚既功夫,就揀d要考功夫既,呢個油封鱈色柳係用油封既方式去slow cook

而slow cook既特色就係要令人感覺生與熟之間

呢個當然滿分啦


Cheese platter

較喜歡軟芝士,但我對羊奶芝士好抗拒,反而藍芝士我接受得到,但如果有蜜糖去配藍芝士會更完美


甜品

兩個甜品,一個係蛋黃蛋糕配梨汁


黑加侖子雪萉配朱古力mousse cake


petit fours 也絕不欺場的

呢餐後…就同一家幾口既好姊妹食生日晚飯



正日當然同我最愛既大少爺及包包過,多謝大少爺送既禮物、蛋糕同鮮花

幾乎每年我生日正日都入迪士尼,當日玩得好開心

聖誕後繼續食生日飯呢,得閒我會再報導




仲有早幾晚原本約了幾個朋友去食飯,卻因我又唔舒服缺值

結果…被供奉,哈哈~


宣傳你的專頁 大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾