2016年12月2日 星期五

有毛有翼

 當你睇到呢篇blog既時候…我已經........執行李預備飛

一年兩度離家出走放假幾日旅行又開始,晌出發前出多個食譜,因為今個月都好多野要出

食譜大家喜歡就寫多d啦

包包好喜歡食乳鴿,個程度係佢望張相都會認得然後話:呢個好味

就係咁我又不顧一切去試整

其實之前試過用氣炸鍋整,但果次唔係豉油皇係滷水

今次係豉油王乳鴿,做出來都唔係我太想像中,因為我錯手落多了老抽

所以我就諗老抽要減到最低,等個生抽既味凸出d

即使我覺得有點不足,包包仍讚:媽咪你煮得好好!so sweet~



豉油王就最重要個豉油

千其唔好落太多香料,否則又會變滷水

而我就用幾粒八角就算了

食譜:

乳鴿   2隻(先飛一飛水)

生抽    1.5杯

水   1杯

老抽   少許

鹽   少許

麥芽糖   2湯匙

冰糖   少許

八角  2粒

薑蔥少許

將所有材料放入煲,然後滾起後試味

每隻生抽鹹度都唔同,所以準成度都不同

大家如果覺得太濃要加水,就加半杯先,但加水後記得落少少老抽等個色會出番

麥芽糖既用處係令到鴿身會有光澤,冰糖才是調味的

試好個味,比正常偏鹹少少就可以放乳鴿


放乳鴿後就煮滾,滾起就熄火蓋上煲蓋焗15分鐘 

開蓋後就開翻滾就可以由得佢浸

由於我用22cm煲,所以要到時到候幫佢轉身令佢完金上色




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾