2016年12月12日 星期一

聖誕........雪人 囧

我承認我既手工手作既級數咁多年都維持晌低班"度

無進步過,你信我!我除了畫眼線外其餘一切要畫既都係零分

好彩大少爺都叫做識得畫下,否則呀包將來d乜乜親及手工一定"窩河"

每逢聖誕我一想起要做聖誕食譜就有d暈,但無奶油唔去做

我係那些爭取到底,越難越要面對既人

當然我好有決心但唔代表會成功,好似呢個明明想整聖誕老人

最後變了著住聖誕衫既雪人........................

Anyway個古力蛋糕係好食既,上面既cream係 cream cheese加牛油加糖打成


食譜:6個份量

牛油    80g

蛋     1隻

糖      80g

低筋麵粉     80g

可可粉         20g

泡打粉           半茶匙

鹽            少許

淡忌廉            50g

做法:

預熱焗爐170度

牛油加糖打至淡白色,然後分幾次加蛋,再打勻備用

低粉、可可粉、泡打粉、鹽過篩,分三次落入蛋糊,輕手拌勻

最後加淡忌廉,輕輕攪勻後就入杯,用170度焗大約15~20分鐘(視乎火力而定)



今次試用cheese cheese,方便得多

cream cheese  150 g

牛油     30g

糖   20g

將佢打滑後放入唧袋就掂


cupcake焗出來會有小山丘,用刀切平佢就可以唧cream


士多啤梨切頂做成帽便可以


昨日亮燈儀式了,上年呀包將佢可以觸及既裝飾拆晒出來

昨日佈置完後都擔心,後來佢望耐後就再無理過棵樹

所以應該安全,而且佢好開心有聖誕樹仲話靚靚,咁好應該會珍惜的









大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾