2016年12月21日 星期三

冬至快樂

各位冬至快樂

唔記得邊年開始,我習慣去煮冬至晚飯

從前對節日無乜感覺既忽然傳統起來,過時過節做節係重要

但生了包包後好似總係忙著變了出街食,今年又決定自己煮同埋大少爺家人一齊食

上星期炆了南乳豬手比大少爺佢讚不絕口,我完全唔食豬手連坐月都唔肯去食

炆豬手比大少爺純粹佢喜歡,只要佢喜歡我就會去做

佢話冬至又想再食當然我係會再整

上次炆時忘記了買花生,今次記得買花生仲加雲耳同枝竹

咁我都可以食雲耳同枝竹,幾開心!我唔會因為自己唔食而唔去做,而係諗下當中我可以加d乜令自己可以同佢一齊食

一大早開始預備,因為包包比我感染了發燒,所以要早d做好晒然後專心照顧包包

中午就出得食譜,雖然大家未必趕得切整,但寫定過年前食團年飯時都整得嘛

何況...呢d "佬物",好多佬都喜歡呢



食譜:

斬件豬手   一隻

花生     隨意

雲耳     隨意

炸枝竹   一包

薑、蔥、蒜頭    適量

南乳    半件

生抽    半湯匙

磨豉醬   1湯匙

冰糖     適量

水      蓋過面

老抽      少許

酒        少許

做法:

煲滾水放薑、蔥、酒,加豬手滾20分鐘後就撈氣沖凍水備用

爆香薑、蔥後就加入豬手兜勻


加入蒜頭、南乳用小火兜勻

加入磨豉、生抽、後加水蓋面,最後加冰糖

滾後可以加花生,炆大約2小時後蓋上蓋熄火焗至涼為止,如果唔夠稔身可以再煮耐d

因為有d人鍾意完全淋晒,有d喜歡有質感

雲耳同枝竹可以食之前30分鐘先煮







大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾