2016年12月29日 星期四

起晒摃

一定要感謝天父即使包包一場病令聖誕變得靜寂,但包包最後都康復

祈禱唔係要天父有求必應你要乜就比乜你,而係有著信心去面對一切

天不會常藍但至少彩虹始終會出現~

終於晌平安夜當日包包退晒燒

三年零八個月抗戰終於勝利,由20號晚開始至到24號足足四日我都無覺好瞓

每日都睇住個仔退燒又再發高燒來來回回的確乜心情都無晒

到聖誕節當日雖然所有節目取消我覺得好悶,仍唔敢帶包包外出

最後有兩個唔怕傳染既朋友來陪我一家晚飯,我亦都可以過下手癮煮幾樣食物

叫做都有番d生氣丫

平日係唔會自己入街市,假日就會入去海鮮檔睇下有乜買,本身入去係睇下有乜材料煮比兩個朋友食

見到海鮮檔有一盤蟹鉗賣,呢d蟹鉗好明顯係d蟹哥蟹姐掙扎時留下的,然後店主集齊咁多一盤去賣

有成廿幾三十隻,當時望咗一陣到底可以用來做乜?無理由整西餐但加個蛋白蒸蟹鉗

如果整蟹餅包包見到又話想食,咁熱氣當然唔可以比剛病好既佢見到

最後不顧一切都係買完先算,邊行邊諗決定整意粉

用白汁去煮再加黑松露,用黑松露醬有個要袂就係其他材料既味道要夠低調唔好搶味

蟹肉甜甜得來唔會太搶味、配上日本本菇又唔會似磨菇咁濃味道

就係咁呢個"黑松露鮮蟹肉意粉"就成功了,哼~


放入蒸爐蒸20分鐘放涼就拆得,我忍唔住食了不少


大少爺見到我瘋狂咁拆蟹肉覺得好不可思議

我個人最怕重複做同一動作,卻坐定拆晒蟹肉出來

個重點係....我真係好鍾意拆蟹肉,廿幾三十隻蟹鉗拆出來其實得一碗

新鮮蟹肉就係鮮甜,同罐裝蟹肉跟本不能相題並論


食譜:

蟹肉    大量

本菇    一pack

淡忌廉    100ml

鮮奶   100ml

雞湯    100ml

黑松露醬   1湯匙

麵粉    1湯匙

鹽    少許

意粉    隨意(視符自己所需份量)

做法:

意粉先煮至7成熟過冷河備用

先用油爆香本菇再加蟹肉兜勻,加入麵粉炒勻



分數次加入淡忌廉,每次都要攪勻防起粒

然後加奶及雞湯煮滾個汁,放入意粉兜勻,試味加少許鹽

最後熄火加入黑松露醬兜勻便可以上碟

*黑松露醬必需最後熄火先加






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾