2016年12月30日 星期五

極度出色 @萬豪中菜廳

早陣子食界有位總廚Jayson爆紅,當時佢剛轉到萬豪中菜廳

而我早於晌國金軒已經認識佢,當時已經覺得佢做既菜式好出色

最深刻係佢用個白粥底去煮蔬菜、同埋個椰皇燉湯

所以知道佢轉去萬豪中菜廳後我都有去捧場

識我既人或睇咁多年blog、FB既都知我係多年JW既捧場客

大住個肚既時候試過一星期去兩日JW食Tea,當年我介紹完大長tea好多人去訂位試

但近年無論cafe或lounge既自助餐、Tea等等都未再見進步,相反退步了

估唔到因為鄧師傳令到JW又再變得鬧哄哄

無論點心或主菜都出色,我一直想帶大少爺同包包去食

終於book到新年會同兩父子去食飯呢

前晚好友 Belle為我慶祝生日,我同佢都一致想去捧Jayson場

我近年唔係餐餐飯都寫blog,只寫值得寫既

也謝謝Jayson為我倆設計餐單,呢一樣的確大滿足呢


先來點心:一品野菌餃、萵荀及蟹肉紅菜頭粿

點心皮做得又薄又滑


"金池玉枕"呢個用大量蝦、龍蝦、蟹殼去淆汁

個湯汁又鮮又濃,加上陳村粉已經好好食

隻大蟹鉗又鮮甜,我第二次食依然有感動既感覺


繡球蟹肉清湯

繡球內係大量大量既蟹肉,個清湯望落好清

但內裡係用蟹、田雞、雞蓉、海帶等等去淆做出來既湯清到不得了

鮮甜味又甜到不得了

鄧師父人好年輕但卻掌握到做湯既技巧


濃湯酸菜魚

係新既菜式,晌FB都見過人提過,前晚終於自己試到

呢個酸菜魚除了酸味仲有花椒既麻香

舌尖被麻香充斥,個酸菜配鮮甜既魚令魚更甜

雖然個湯底係濃但又唔會漏的確出色


香醋蟹肉糯米飯

呢個先不可思議,我同belle已經叫飽時仍然食晒成個糯米飯

飯頂既係份子料理常見既粒粒,咬開係黑醋

用蟹肉去配糯米飯感覺無咁油膩,就係咁…食晒


謝謝Jayson為我預備了壽包,個壽包裡面蓮蓉係軟心的並非硬掘掘

仲有葛仙米杏仁茶


呢個係我同belle額外order

呢個紫薯脆炸鮮奶配楊枝甘露

我上次食過勁想再食,紫薯包住裡面既係鮮奶,最頂癮係外層酥脆之餘仲有海鹽焦糖醬

呢個新年我一定訂定比大少爺食,佢一定喜歡的


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾