2016年12月11日 星期日

Hifu @ Glorwe

其實人始終敵不過歲月同地深吸力

我本身唔係瘦,經過歲月同地深吸力後就下巴向下墜

重點係塊臉鬆馳,呢個轉變去到40歲後就好明顯

我用過好多話可以令皮膚緊緻既護膚品,但都係無法改變事實

上Glorwe做treatment見到什麼 Hifu就問下,問了幾次後終於心動

Hifu無創傷性亦都無任何注射物,即係話佢唔係要打野入去,亦唔需要開刀

亦都同Glorwe傾了

我既讀者頭 10個 join course $6800打全臉(我全臉打了800條線,就算之前做優惠都要$19800)
與其不斷買護膚品去用,不如做hifu起碼可以keep幾年
皮膚底層做起而唔係靠外敷

另外…有10個名額可以試做下巴位,10個 記住只係10個  只有10個(好重要所以講三次)

Glorwe
地址:銅鑼灣羅素街2-4號 2000年廣場 20樓全層
電郵:info@glorwe.com.hk
電話:2110 5828 / 2110 5853





Doublo HIFU無創超聲波拉提逆齡療程

Doublo HIFU高效聚焦超聲波治療,通過不同的傳感器,美容師能精準地針對表皮、真皮、皮下脂肪及SMAS肌腱層,定點將熱能聚焦於問題所在,真正深入穿透肌底,形成熱力凝固區,持續拉緊結締組織,整體鞏固提升SMAS系統效能,使面部肌膚全面拉提﹐,解決衰老問題,效果自然、持久

呢部 Double S機有安全性和效果上有歐盟CE 同 韓國KFDA 認証


用舒緩膏敷半小時後做,其實做既時候某d位會少少痛,做完你會感覺實淨了

我塊臉做了800條線,真實做當然係素顏啦

*留意番,初做完至大約半個月塊臉會有少少脹,未去到腫

但你自己會知道脹脹地,直到兩個星期後慢慢會收,咁個半月至兩個月開始見效果

Hifu係要等的,我第一次做時好個過渡期好猶疑,到開始收時就明白係咁的


腮線位明顯了同下巴收緊了


張相個角度令塊臉瘦同真人不符(我唔想呃人)

但我想你睇既係下巴同腮線條,做完後我d朋友都覺得我係firm了(呢個係重點)


右圖係做之前,係鬆d既

左圖係早幾個星期影係緊緻了,同埋hifu會將下垂眼皮提高番

所以個樣都會後生少少,雖然未可以回到18、22,但對於過了18+22既人來講已經不錯了

影相的確係靚好多,所以我決心做三次,可以同包包影多d相

總括來講我對Hifu情有獨鍾,係我做過咁多乜乜物物最有用,雖然價錢感覺貴

但女人既青春真係用錢買唔番,有時以為自己唔介意歲月既洗禮,但當影相越來越唔見得人既時候就開始有d唔開心




年頭同年尾既轉變有…撻斑無了,人反而比年頭後生了




我唔鍾意寫美容文,近兩年只幫過Glorwe寫,未來我諗都唔會幫其他美容公司去寫的

如果一間美容院係做得好,跟本就唔會去試第二間,我更加唔會費精神去寫的





2 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾