2016年12月7日 星期三

初體驗@Story Clan education centre


包包每星期返主日學、社交能力好好

所以我咁耐只試過晌屋苑個club house報過四堂playgroup比佢

每星期返主日學個導師係佢媽咪,加上佢仲細未入學有daddy陪上堂

佢習慣環境自己會坐得定,但當出去學習後我就發現原來佢都有些不足

其中家人晌一間 Pre-school工作,我就問到有關詳情於是就去試堂

寫呢篇文係想介紹呢個 centre 既學習情況,同埋一個無乜上過playgroup既小朋友分別(汗)

上完呢堂後,包包明年入學前我都會幫佢報d pre- school,等佢可以從遊戲、故事中去學習

又想佢上下語文班去打下底,至少將來學習唔會太無從入手呢

家長們如果想幫仔女搵學前班、語文班既話可以參考下


地點晌銅鑼灣,課室有兩個但都係好光潔明亮同舒服


包包就係晌呢個課室上課



故事班都有不同程度及學習的

從故事去學習,呢度係好注重故事教學的



比較特別既係普通話班用紙芝居既方法

紙芝居係源自日本,透過視學、觀眾參與既講故事方法
呢度係運用呢個方式去讓小朋友接觸普通話同拼音
孩子會自然咁跟著故事發展同該課拼音(聲母或韻母)有關生詞
呢個課程涵蓋聽、說、讀、寫,發展兒童口語及聆聽





日本未有投影機時,用人手去控制講故事方法,就像古代卡通片一樣


隻包包一去到就掛住玩d玩具



走去摷人d泥膠玩


總之就係玩 (汗)


未開始時小朋友們在熱下身



媽咪當日幫佢襯了個書院 Look,但佢仍然不脫馬騮一樣本色


你睇其他上慣堂小朋友係坐定定

即使細過包包既小妹妹都坐得好定好留心


外籍老師先同小朋友們熱身


一開始打開個箱,包包一馬(騮)當先去拎隻熊熊


呢堂係透過故事書內唔同動物、顏色去學習

加強小朋友對顏色既印象


有無發現走失馬騮,去到呢度佢已經週圍行


當睇完故事書介紹後,就開始小遊戲

小朋友聽老師指令後就要晌個塊板搵出動物



見到有遊戲玩,馬騮包又走番出來(暈~~)


之後就做手工,做關於課文既手工


今次做青蛙






個個小朋友由於都熟習上堂氣氛坐定定,你估呢個時間包包去了那裡?



講真包包其實做手工都坐得定




做完手工就放學了,小朋友們都排好隊唱放學歌,包包當然又唔知自己做乜中

感謝導師們包容包包,亦因為呢次上堂我明白到係時候要比包包去上下學前課

真正課前班同我之前晌 club house報既分別太大

playgroup、學前班要認真揀,今次我真正明白認真教學對小朋友益處

家長們如果想搵下學前班、playgroup、語文班等等

可以上 http://www.storyclan.com.hk/cn/index.php  或打電話: 2155 3168

甚至可以約試堂,試下再考慮都可以!



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾