2017年1月4日 星期三

二寶

本身唔算太懂得"調理"既人,我每次病完老虎都打死幾隻時就會上山打老虎

跟本無諗過要自己調理

但包包早前病了好幾日後,我總發覺佢好蒼白手仔總係凍既

而且即使跑跑跳跳佢手仔仍凍,晌FB曾經有位朋友留言話:佢好返燉肉汁比佢吧

於是我就燉肉汁,臭包飲得半碗但居然佢手仔回暖臉色都好好多

我簡直覺得好神奇,另一個朋友佢係一個營養專家及我顧問

佢話可以煲一個湯水比包包飲,用烏雞、栗子、合桃、紅蘿蔔及粟米去煲

煲出來有營養又合時,於是我今日試煲

煲完我覺得好好飲,希望佢會肯飲(唔肯飲的話我明天會用湯去煲通粉佢食)

我上網search烏雞資料時都見報章有介紹呢個湯

呢個湯有補腎益氣及健脾養胃的,但記得清晒感冒先可以飲



食譜:

烏雞    1隻

粟米   1條
(記得用非基因粟米)

紅蘿蔔   1條

栗子   1磅
(通常搣埋都唔會有1磅,好多爛的)

合桃    半小碗

將所有材料切切洗洗後煲3小時熄火加鹽

*栗子補腎健脾、合桃溫肺虛寒咳、腸燥便祕適合食




 介紹埋燉肉汁,呢個估唔到燉完咁清

大人、小朋友病後飲都可以

買$25瘦肉切片,用個燉盅或者小煲中間放個碗再放肉(令肉汁流入碗內)

肉要升高唔好掂到煲底否則肉會吸番d肉汁,我放入蒸爐燉2小時

用明火都係燉2小時,燉好後就係好清既精華肉汁,唔需要加鹽都有味的







大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾