2017年1月14日 星期六

償還過才如願

點解我會晌屋企?聽日教會堂慶會忙足一日

所以今日就留晌屋企放空自己,其實邊有得放空…

隻臭包從來無放過任何一刻攪住我既機會,我就趁晌屋企整芋蝦

上文講過我對芋蝦有種越難越愛既感情,一直都好鍾意及好想整

早幾年整過一次失敗,今日再整終於成功

我係晌個台灣食譜網度搵到個食譜

其實佢唔難整,但要炸食物先係最大挑戰

本身都考慮整唔整,大少爺知道我想整就話:你整丫!我好想食

佢覺得我識變魔術,佢一講我就會變到出來



食譜:

芋頭   半個

糯米粉    1湯匙

鹽    1/2茶匙

五香粉   2茶匙

糖    1茶匙

紹酒   1茶匙

心機    1擔

做法:

將芋頭做成幼條

我無刨絲既刨,整呢個就要好幼絲但又要長

結果呢…我刨成薄片再切幼絲


呢度成擔心機


所有調味料撈勻放入碗,然後分三份

芋絲都係分三分

炸之前將一份芋絲及一份調味料撈勻

*芋頭一沾上鹽就會出水,出水就會唔好食,所以一撈調味後就要盡快炸

分三份炸之前先撈就唔怕芋頭出水


用個圓到有細孔既漏勺放入已調味既芋絲(如下圖)


放入油鍋中炸,個重點係當佢成形後(如下圖)你反轉個殼芋絲就會跌出來

咁你就由得佢晌油鑊中自炸,炸至金黃色就可以盛起

油既油度要燒得夠熱佢先會容易定型,炸既中途可以轉中火

但臨上碟時要較番大火逼番d油份出來就會好乾脆








22:45 14/1/2017大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾