2017年2月7日 星期二

另類

今日已經年十一,十日前歡天喜地吃喝玩樂年初一

今日就回復平靜之餘,仲要埋頭苦幹要交既稿

呢個循環既殘忍又現實啊

成個新年都玩得好開心,年初九朋友們上我家團拜

本身想打邊爐,大家一鑊熟又方便,但上得我家打邊爐未免欠了點誠意

於是我又忍唔住出手做party food,其中一款係…另類鵪春蛋燒賣

其實係似蘇格蘭蛋咁有肉包住蛋既,之前我都做過

但通常都會再包麵包糠去炸,而我今次先煎後焗

做出來好好食啊,而且切既時候大家都有驚喜感覺呢!我用最快最方便既方法去焗

實在想再食,哼~呢個都適合小朋友食啊


用豬肉,大約$25做到10粒,鵪春蛋就每烚好剝殼
豬肉加洋蔥粒、鹽、胡椒、半隻蛋白、生粉一齊順一個方向攪

攪到起膠就可以停,然後放入雪櫃半個鐘以上

將肉分成10份,然後就搓圓壓平包入蛋,再包好


放入鑊略煎,唔需要熟表面金黃色及定型便可以


淋上日式意粉醬,再加芝士用200度焗20分鐘或至金黃色便可以





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾