2017年2月8日 星期三

哼~cotton 雞

話說我表妹同舅母好醒咁買包魚肚比我

我又好醒咁整過百花釀魚肚,再下一城整棉花雞,哼~

其實我唔知而家d酒樓仲有無棉花雞呢樣點心,但我記得大少爺係鍾意食的

無錯!我嘅世果裡面只有大少爺同包包係令我最上心

所以我知道呢個棉花雞大少爺一定喜歡,事實證明佢真係好喜歡

昨晚佢食得好開心,個臭包食雞肉又好開心

自己蒸雞我係會將所有雞皮去掉,而且蒸雞要滑都係我拿手

原本棉花雞會有隻冬菇,但因為我最怕冬菇味(尤其乾冬菇),所以我唔用冬菇加上雲耳呢


做法簡單

新鮮雞半隻或一隻切件

魚肚   4件

雲耳 或冬菇   隨意

做法:

魚肚洗淨後就用薑、蔥、少少白醋出水,大約煮4-5分鐘

撈出來榨乾水放碟底


雞用鹽(多少少)、薑絲、蔥段、胡椒粉少許、生粉一湯匙、麻油

所有醃料要順以上次序,每落一樣醃料就要撈勻,麻油要最後落就可以包住醃料之餘,雞蒸完後可以保持滑身

如果好似我咁加雲耳或冬菇就先浸軟然後加入雞度撈勻,等雲耳或冬菇都入味

放上魚肚之上靜置30-60分鐘,等魚肚都吸雞既味,就可以蒸

蒸20至25分鐘(視符雞大小),咁就done喇



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾