2017年3月7日 星期二

吃個夠

話說帶包去日本係最方便,至少食唔使擔心

上年佢未夠兩歲我同大少爺叫兒童餐比佢,結果…大少爺包底

今年我同大少爺學精,只係share食物比佢

有好幾餐食物裡面都有呢種燉牛肉,但唔知點解每次都係得兩粒

無錯!係兩粒

兩粒對於包包來講邊度夠,於是我就回家煮足一盤比佢兩父子

日本既炆、燉菜式醬汁唔會落好多調味

反而會加昆布同鰹魚,我今次就加了鰹魚片(木魚片),再用味醂、醬油、糖及水就炆到

那一種帶有鰹魚香味又有少少甜既味道,一做就做到

包包同大少爺都喜歡,包包仲食好多又肯食紅蘿蔔

食譜:

牛肋條    1磅或2磅  隨你需要

蓮藕   1條(其實係一碌就夠)

紅蘿蔔   1條

大洋蔥  1個

調味

醬油或生抽   70ml

味醂    30ml

水   2碗半

冰糖   份量自己預,但日式汁係帶有少許甜味,所以要落多少少
(日本人用砂糖但我貪冰糖可以軟化牛肉)

鰹魚片   1撮(隨手落)

做法:

先用少許冰糖蔥、薑煮一鑊水,放入牛肋條出水,大約15分鐘



紅蘿蔔、蓮藕、洋蔥切件先爆香


將牛肋條切成件狀,如下圖大小

然後兜勻 

加入所有調味料煮滾,面層碎碎就係鰹魚片,晌日式超市一定搵到


煮滾後轉小火炆1-1.5小時(可以炆更耐,我用鑄鐵鑊所以時間較快)

你睇佢幾吸引!done



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾