2017年3月10日 星期五

贖罪

是咁的…

由上年12月一直不停食到今時今日

原本我打算去完日本就會做3日 juice detox,但返來後病了

下星期又會半公半私咁去3日2夜澳門,當然除了住就係食

跟住無耐我又會去韓國,都係逃不過…食

韓國回來後一定要做個juice detox

暫時唯一方法…就係煲菜湯飲

呢個係我寫過N次都要寫的,佢係排毒菜湯,可以降血壓、降膽固醇又可以排毒
(但注意:腎病患者唔可以飲,因為材料高鉀)


我係唔會一日只飲菜湯咁傻,係會晌晚餐時候飲連渣食,令自己腸胃休息下

呢個湯無肉但好味,其實可以加隻辣椒,但我想比包包飲少少,所以都無加

通常連續幾日咁去飲呢

做法好簡單:番茄 4個、洋蔥1大個、椰菜 1/2個、紅蘿蔔 1條、西芹 1/2棵、青椒 1個

加2.5公升水去煲,煲2.5-3小時完加鹽就可以


另一個想寫係明太子意粉

可惜影得唔靚所以當豬骨咁搭落呢篇blog,九州回程時實在太唔舒服

去到機場先買手信,但就無乜心情睇自己想要乜

大少爺唔理三七廿一就買明太子比我,因為佢知我好鍾意食

但我一直都唔舒服無整,今日見精神好dd就煮午餐比自己

好易做:

意粉先煮好過冷河

奶 80ml+50ml淡忌廉,+20ml水煮滾,加少許鹽

加明太子入忌廉汁中,然後放意粉,煮熱後熄火加隻蛋黃攪勻就可以

食既時候面層再加d明太子

好易煮呢


1 則留言:

  1. 多謝你呢個食譜,我照住做人生第一個雜菜湯, 老公讚好味!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾