2017年4月13日 星期四

補償


 韓國好多人都食食炸雞,但我無

去之前一星期,係一星期生了兩粒飛滋俗稱:生孖滋

明明孖滋最後生埋一齊幾了巨滋

 生晌舌底,無論你說話、郁動、食或飲都痛到飛起

飛韓國當晚叫做剛剛開始好,所以我見到一切炸物都敬而遠之

甚至可以用避之則吉去形容

當然韓國有好多美食,食少樣又無乜所謂

但回香港後又發覺好想食

正所謂:想食就自己整啦!!!一個人最大同最好既功能係識煮

所以就自己整來滿足下,當然唔會及人家既脆但都不錯吧

配上大蔥去食係好好食,哼

可惜…我要晌柴房食,不能光明正大咁食,因為比呀包老爺見到就大件事


雞翼預早一晚醃

用少許醬油、蒜頭2粒磨蓉、酒少許同雞蛋一隻撈勻

煎之前沾上生粉

煎好


醬汁:5隻份量,如做大量就照x吧

韓國辣醬   1.5湯匙

茄醬   1湯匙

味醂  1湯匙

糖  1湯匙

將醬汁用小火煮熱,雞翼回鑊兜勻就done


還有另一樣晌韓國無機會食到既煎餅都整一次

呢個我成日想食,但去到又唔記得自己係想食,好彩自己都識整吧



泡菜  1/4碗

海鮮類  隨意(我用半碗蝦)

大蔥   隨意

蛋  1隻

麵粉  4湯匙

生粉或糯米粉  4湯匙

鹽   少許

水  40ml

麻油  2茶匙

做法:

將蛋、麵粉、糯米粉或生粉、蛋、水、鹽、麻油撈勻


然後放入泡菜、大蔥及海鮮類撈勻就煎,煎完就done啦







大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾