2017年4月11日 星期二

Day 1 @ Seoul

又再自己出走去旅行,開始感到唔係幾好意思!

可能今年呢個trip係最後一個自己去旅行,可以既話我都係希望一家三口一齊去係最開心

不過…近年好多人鍾意韓國,我仍堅持最喜歡日本

本身今個行程有間小酒店sponsor,但我check in後連住都未住就check out

唔會因為唔使錢去屈就自己,好彩朋友即上網搵到另一間酒店呢

呢個行程最辛苦係要我搭夜機,我完全係機艙失眠患者,超過24小時無睡眠仲要行一日街會辛苦的

一切從上機開始.............................一如所料我係繼續機艙失眠

本身想book國泰早機,但時間好差就轉大韓,點知錯有錯著,因為.................一直睇到day 3就明




從那間小酒店check in出來就去食聞名的 isaac toast

我想話:你食到好食唔代表間間分店好食,你食到唔好食又唔係間間唔好食

呢間分店好食仲有位坐


我好鍾意呀!好鍾意點算啊?


之後去明洞,其實明洞就係化妝品區

我本身用開日本既mask用得皮膚好好,所以去到韓國不如其他人瘋狂



個晌明洞街頭有個韓國年青人問:你認識耶穌嗎?

我答:我信耶穌

其實心頭又有一陣激動又慚愧,激動係…耶穌與我同在,常提醒我佢晌我身邊

慚愧…我從來缺乏似呢位年青人傳福音行動



我好鍾意 play no more對眼仔

當然…我贏,我粒眼珠大過佢,哈


我買了 Hera枝眼精華素

鍾意佢有個碌碌可以按摩


必買、一定要買既TonyMoly眼線

好好用,同埋佢好平


我買了三個眼線一把眉剪,個眉剪又係好用

同眉掃,佢平平地可以用來去旅行用


之後由明洞行去南大門買童裝

一見到咁我就滴汗,但佢其實有兩個小商場賣童裝既

我大手大手咁衫同睡衣比臭包,韓國童裝都幾型仔


後悔無食個年糕魚卷


I like魚片湯


之後去"真味食堂"食醬油蟹

首爾麻浦區孔德洞105-127
서울시 마포구 공덕동 105-127


呢個魷魚泡菜好味



真心想大叫,佢好好味

大少爺一望相片就想暈,同佢來既話實唔食

但可以話呢個好味到不得了

呢度得醬油蟹套餐,有埋飯、飯焦湯、焗蛋,一set 38000won



撈飯,記得撈飯


呢個蒸蛋好特別,佢未至於好好味

但夠熱


之後就去弘大行街



入了一個小cafe "coco bruni",呢個蛋糕好食到不得了

個mousse用新鮮士多啤梨去做


古力 smoothie係好好飲


跟住就搭車返原先間酒店仔拎行李,再轉酒店

酒店剛好對正東大門藝術館,逢星期五、六會有個夜市

夜市會有人擺檔賣飾物、有人表演同埋有唔同食物車

重點係:人家食物車做得好好,配套又好


因為好多人影唔到相



發光棉花糖


呢個steak好好食,佢做得好好

價錢只係 10000won


之後去行大運 =.="


下午決定逃走轉酒店,轉了東大門一間酒店

其他大間d既都full,但呢間都唔錯!晌正個零售市場上面

樓下好多小食檔又方便


韓國酒店房唔大,但好企理

佢洗手間都夠大,呢度住兩晚好舒服


房間望出去,好開揚……





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾