2017年4月15日 星期六

Happy Birthday to My love one

 我好重視生日,總覺得生日要開開心心過

慶祝包包生日當然係我最重視

三年前生佢嘅情景仍然記得,那種不可思議那種第一次抱佢感覺仍記得

包包若干年後就唔會同媽咪慶祝,佢有朋友有自己家庭

但我知道每一年4月15都會懷緬的






包包一歲時個生日會令我怕怕,那種籌備過程真係唔簡單

有一日大少爺同我講:今年幫呀仔開生日會

我話:唔開呀!一歲時個生日會做到癲

大少爺:今年包包識得乜叫生日會,會開心

就係咁就開生日會,如常晌樓下CLUB HOUSE搞但個問題係每逢假期就爭崩頭

大少爺居然未夠7AM跑落樓下排隊,佢太愛個仔

生日會只請佢平日一齊玩小朋友,一歲時邀請了大大小小差不多60人

今次只縮到一半因為只想細細攪,但都好勞累


只BBQ到會公司食物,除了牛扒

因為牛扒一定要靚先見得人,有著我便有和牛




今次生日會攪BBQ,以為無咁煩…但其實一樣呢


BBQ到會公司食物味道都OK,但負責email聯絡那位小姐態度好差


包包 & friend &姑姐 


3歲了


包包3歲了,我只希望佢開開心心,將來大個仔有愛佢嘅人,有個快樂家庭




佢近來成日伸火腿(佢叫舌頭做火腿呢)

3歲入馬場玩





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾