2017年5月31日 星期三

1 duck 兩味


由於上次個鴨腿湯飯太好味,令我又想用鴨腿做另一味菜式

不過…我好明白大家成日話搵鴨腿難(其實唔難)

我決定為人民服務,做一鴨3食

將一隻鴨用到盡,咁大家即使為了鴨腿而去買成隻鴨都物有所值架喎

加上呢3味都唔係難

利申:我並不是什麼食平d、慳d、飽d嘅粉絲,相反我一集都無睇過

呢一鴨幾味純粹幫大家解決問題咁之嘛!哼

今日寫埋兩味

炒鴨鬆及煲冬瓜陳皮鴨骨湯

鴨骨係拆鴨肉剩下,加入冬瓜同洋薏米煲,味道真係唔錯的

個鴨鬆就用好多乜乜物物去炒咁之嘛~最神經病係我走去炸粉絲做底,哈






食譜:

炒鴨鬆
鴨   1隻(如果想留脾做其他,就去脾)

鮮冬菇   4隻(切粒)

唐芹    2小棵  (切粒)

馬蹄或沙葛   4-5粒  (切粒)

乾蔥    4粒 (切粒)

蒜頭   3粒 (切粒)

鴨醃味:

老抽    1湯匙

五香粉   1茶匙

鹽   1/4茶匙

汁料:

蠔油   1/2湯匙

水 2湯匙

糖   1/2茶匙

麻油  少許

(以上汁料撈勻)

做法:

將鴨搽上調味料醃一晚,然後就蒸 15分鐘至半熟,然後拆肉切粒



留起骨備用

將鴨肉爆香,加入所有粒粒兜勻,贊少許酒,最後加入汁料兜勻上碟



*我會做做成生菜包

*如果大家都想炸粉絲,就用個小煲加油,燒到熱後熄火加入粉絲佢就會自己發大,咁就要趁快盛起!
油夠熱及要手快就唔會吸油呢

冬瓜陳皮薏米鴨骨湯

冬瓜   1斤

洋薏米   2湯匙

鴨骨   1堆

陳皮   1小片

做法:

拆出來鴨骨出一出水,將調味料及油份沖走


冬瓜連皮,洋薏米浸一浸



2L水煲滾後落所有材料煲3小時,熄火加鹽調味







大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾