2017年5月21日 星期日

包粽第一回

一年一度包粽又到,我真係好鍾意包粽

而且好鍾意包完送比人

過時過節送自家應節食物呢樣玩意似失傳

但人家食到心意係重點

呢樣係由我舅母身上學,那些年我仍未懂煮食佢過時節總會送我過節食物

就係份心意我記到而家

今日包了28隻、下星期會包30隻先夠派呢

自己包嘅粽無華麗包裝、無什麼"出奇蛋"驚喜,但就係實實在在一份自家風味呢

今次加入燒鴨,燒鴨皮油香滲入糯米帶多點香味


食譜:10-12隻

糯米     1.5斤

綠豆 半斤  (浸過夜)

豬肉 $30,用半肥瘦豬肉,最好用肥肉,因為肉越肥越香,但會用半肥瘦

鹹蛋黃 視符你包幾多隻或者用半隻定一隻蛋黃

瑤柱    3~4粒或喜好而定

栗子    隨意

燒鴨肉   隨意(連皮)


做法:

早一晚準備:

豬肉切件,似燒肉咁大件就可以,用糖醃,夠撈勻便可以,再加五香粉可以醃過夜
*係用糖,只需要少許便可以,糖先可以令肉軟化,而鹽會將肉水份抽走變實
放心!塊肉唔會變甜,配埋其他係夠咸既
亦可以鹽包之前放少少鹽撈一撈


將糯米浸過夜後隔去水份,加油同鹽略醃夠撈勻便可以


綠豆早一晚浸



包之前準備:

鹹蛋黃切半或一隻,可以用現成鹹蛋黃或者鹹蛋隔走蛋白

瑤柱浸軟

粽葉洗一洗浸3個鐘再灼一灼,用新鮮既就沖洗乾淨再灼一灼

栗子烚好剝殼


今次我都用新鮮粽葉包,因為車人媽咪容易買得到

其實乾粽葉會更香但要花時間洗

先將兩塊粽葉疊好


做成兜型,然後先鋪上糯米


加上綠豆


放上餡料:五香豬肉、栗子、肥肉、蛋黃、燒鴨


再加綠豆


最後再鋪上糯米


底部加多一片粽葉


將底部粽葉對摺,然後再將(上方)粽落蓋下


用條草繩扎實



打個結便完成,晌我 FB page有影片的,再唔明再睇


我用高速煲烚30分鐘,如果曾通明火烚就2小時




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾