2017年5月24日 星期三

黑雨

原本包包今日要上學習班,但因為紅雨

紅雨我都已經決定唔帶佢出去,後來仲黑雨添

每個星期三包包上完英文班後,我就會帶佢去食午餐

通常佢乖我都准佢自己決定食乜

佢通常都會話:廚師雞肉飯,但實情我都唔知係乜

有時佢話要食壽司,試過一次拉我入麥當奴

久唔久我都會比佢食一次

而我呢?每次佢上課時我都會到附近茶餐廳飲凍檸茶

今日一場雨我同佢都留晌家,不過我家總會有食材

晌床下底個餅罐有半隻鮮雞…哈哈

成日蒸雞好悶,但時間緊逼又唔想炆,於是整照燒所

由於今日本身無打算寫食譜所以無影step,見諒

食譜:

雞半隻(或1隻)

醬汁:

老抽    1茶匙

生抽    半湯匙

味醂   2茶匙

糖   1茶匙

水    1湯匙

洋蔥    1個

蒜頭   2粒

做法:

雞用少許鹽撈勻,加少許生粉再撈勻醃15分鐘

將雞煎至金黃色,加入蒜頭兜勻,再加入洋蔥兜勻

將醬汁所有材料攪勻後倒入鑊兜至收汁便完成

可以灑d炒過芝麻增加香味



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾