2017年6月7日 星期三

偽利賓納

昨日我晌FB page post了鹹蛋魚皮,攪到大家心思思

又攪到個page好熱氣

其實熱氣係我一家,上星期病食過藥個人累到今日都未完

天氣又好熱好熱,我知道天氣一熱大少爺就唔鍾意飲湯

咁我就煲涼茶,佢話想飲"紫貝天葵"

"紫貝天葵"晌我未生包包時每年夏天都會煲

因為好飲又清熱但又寒涼,生完包包後我都唔敢飲太寒涼涼茶

我知道大少爺好喜歡,所以昨晚又再煲,加埋山渣一齊煲好好飲

呀包仲以為係果汁不停問我要,小朋友你墮入陷阱方知太胡塗,呢個係涼茶啊

你睇d色澤幾靚仔,似利賓納又似紅酒,你可以用來配牛扒


紫貝天葵晌藥材店有售,我買$20得25g咁上下

其實已經可以煲成2.5-3L水


用$20紫貝天蒸加 25g山渣,用水沖洗

然後凍水落,加大約2.5-3L水煲 30分鐘,然後加片糖便完成



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾