2017年6月12日 星期一

未諗到


朋友,你係咪諗緊今晚有無得食午餐肉呢?

我認!我係諗緊會唔會有個做時令菜,即係打風食罐頭

不過…係咪都好,我都係要出個食譜

呢個係鍋貼小棠菜,早前我出街食過一個非常唔好食嘅版本

於是就的起心肝自己整,大家都應該知我好鍾意食蝦膠等等食物

所以自己識打蝦膠後就更加鍾意整

街外買蝦膠用機打,打到散晒一d彈性都無

自己整就好彈,但又無彈床咁彈咁囉

本身鍋貼小棠菜有個脆皮,個脆水係可以用麵粉水整

但我穩陣d,晌未有把握前都諗過保守方法就係用春卷皮包住煎

唔使炸煎就可以,因為唔係要玻璃咁脆脆皮,用春卷皮微脆效果已經可以喇

你睇佢都幾靚仔,小棠菜都幾甜呢!臭包都有食


食譜:

蝦肉   300g(我用冰鮮蝦)

調味:鹽、生粉、麻油各少許

春卷皮   3片

小棠菜  6條

做法:

將蝦去腸後就用一茶匙生粉及鹽撈落蝦中,然後就輕力摔蝦肉

摔到感覺有d潺,然後就沖水,之後要完完全全索乾水份(呢個做法可以令蝦更爽)

跟住就用刀拍扁d蝦,再剁幾下


放落盤中,加鹽、生粉同麻油,然後順一方向攪,攪至有黏性

跟住再撻佢30下咁上下


用保鮮紙包好後就放入雪櫃半小時或以上


小棠菜先灼一灼,再浸冰水令佢保持嫩綠

然後就榨乾水份,切粒粒後可以放入蝦膠中撈勻


春卷皮攤開,放上蝦膠,然後對摺


放入熱鑊熱油後轉細火煎至金黃色便完成




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾