2017年7月17日 星期一

冰冰


呢幾日七國咁亂,最亂係又要執行李,一執仲要執3個人行李

一邊執臭包一邊去攪攪震

不過我相信旅程係美好,今次我唔係搭飛機係坐郵輪

一切都新奇剌激,而且目的地係去我一直都想去但又唔會的起心肝去嘅地方

一向夏天我都唔去旅行,今次由一個熱地方去另一熱地方,希望我唔會發癲啦

晌熱同熱之間就放個凍食譜晌個blog,感覺涼快d

大家要等我返來寫郵記啊

言歸正轉,呢個係楓糖乳酪士多啤梨雪條

晌咁熱天氣小朋友喜愛雪糕雪條係正常,但雪條好多色素

自己整真係全天然呢


士多啤梨   180g(可用其他生果)

純乳酪    140g(一杯)

楓糖漿或蜜糖    2湯匙

雪櫃   1個

做法:

將士多啤梨或各生果打成汁




加入乳酪、糖漿輕手攪勻

放入雪條模中,放入冰格雪至變雪條(你記得唔好自己都走入去避暑)







大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾