2017年7月27日 星期四

份子料理

今日包包午餐汁煮豬大腸

係咪好驚,我見到都驚

當然唔會真係豬大腸啦,你家陣當我傻架咩

呢個係用豬肉片卷紫菜再做個燒汁之嘛

上星期包包突然同我講:媽咪,你煮芝麻、肉肉同飯比我食

佢家陣係會向我點菜,佢想起一樣食物就會叫我煮

而且佢覺得我係有求必應,絕對無托手

其實呢個都似波板糖丫,有時要令小朋友感覺新鮮先會食得好d



食譜:

火鍋豬肉片  1盒(自己預份量,因為每一件都要預2-3片)

壽司紫菜  2-3片

醬汁:

醬油或生抽  1/2湯匙

味醂        1/2湯匙

水          2湯匙

糖          1茶匙

做法:

將豬肉片兩片駁長,放上紫菜然後卷起用竹簽拮實

邊位肥肉唔好切走住,將肥肉向外煎好後先切走




將豬肉卷煎香

所有醬汁材料撈勻放入鑊,蓋上蓋煮2-3分鐘便完成

*個頂同底煎完收縮無咁靚,煎好後輕輕切走面同底就會呈現靚靚豬大腸喇


大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾