2017年7月31日 星期一

扮巨峰


好熱呀!熱到不得了,所以我只想整冷盤

感覺活晌蒸爐之中,同埋我測試過天氣熱到咁游水係唔能夠降溫

樓下個泳池曬到d池水滾咁滯,似人肉打邊爐多d

既然熱到咁無奶油唔整凍食物

今次整扮晒巨峰提子,佢係乜?係藍莓冬瓜

以前我整過白玉葡萄,今次整巨峰提子,個idea係我有個教會好姊妹"姑姐"

佢有一日whats app我話晌龍麵館食到呢個藍莓冬瓜感覺良好,所以叫我試下整

咁我咪試下囉!呢個雪凍食好好味的

做法又簡單,只需要做個藍莓醬同埋冬瓜粒就得,你睇佢呃得下人呢!哼

我是葡萄樹、你們是枝子. 常在我裡面的、我也常在他裡面、 這人就多結果子.因為離了我、 你們就不能作甚麼。 約翰福音15章5節

冬瓜   1斤(其實唔需要用一斤,用淨記得煲冬瓜水啊)

藍莓    1盒(120g)

檸檬汁    少許(唧少少便可以)

糖   2茶匙

做法:

將冬瓜用粒粒器做成粒粒狀,跟住去蒸10分鐘


藍莓加糖加檸檬汁用小火煮到變成汁


再煮到變醬就可以



將冬瓜放入藍莓醬中撈勻,然後就雪凍食就可以





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾