2017年7月6日 星期四

太陽像個.......

得到前日就寫過南瓜燉飯,但個南瓜好似太陽咁大個剩下既點算?

我見過有人將一個南瓜食足一個月,當然我唔會咁做

只要煲個南瓜湯就KO得到

而我近來轉食藜麥餐,即使個南瓜湯較濃都唔怕

因為一餐裡面只飲一碗南瓜湯及食藜麥應該可以平衡到

南瓜要十月先真正當造,所以唔太甜呢

不過我好鍾意呢張相,好陽光感

太陽像個大南瓜…在那高高天空掛 照得滿山歡樂融融 草兒發嫩嫩芽.........(其實每次我聽呢隻歌都會喊,自己都唔知點解)


南瓜   大半個

洋蔥   半個

煙肉    1片(可以skip但我鍾意佢香味)

水  1000ml

麵粉   1湯匙

淡忌廉   80ml

做法:

將南瓜先蒸20分鐘再起肉,然後加水打滑佢

洋蔥切粒、煙肉切粒

放入煲內炒


分幾次加入麵粉再炒勻,分幾次加埋淡忌廉炒勻成膏狀


南瓜蓉放入煲後再攪勻

然後加入水


滾呀滾呀滾,試味唔夠味加鹽

然後滾到creamy就可以





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾