2017年8月31日 星期四

防敏之體驗

近日包包不停流鼻水又打噴嗤,每朝早都好似打仗咁
到中午會好dd,到晚上又再變鼻涕蟲
如是者已經成個星期
後來我每日帶佢落樓下個公園玩,比佢曬下太陽吸收維他命D
的確好好多,但仍然唔斷尾…
最後我將空氣清新機個濾網更換、再用鹽水幫包包洗鼻
包包就好返好多
其實屋企即使乾淨但香港都係好大灰塵嘅地方,只要稍為疏忽致敏源又會跑出來

還有大少爺爸爸,佢飲得太多咖啡的話頸上就會出濕疹
後來又試過每日都食糯米卷又會出濕疹
早幾年佢突然出濕疹,百思不得其解,濕疹唔係應該由小到大有先會有咩?
點解佢幾十歲人先開始有
後來我不停問人、做research先發覺濕疹跟本由腸胃引起
當腸胃唔好,益生菌唔夠的話,就會有機會引致濕疹


至於我自己…我有腸胃過敏的
好容易腹瀉,相信係遺傳的
我爸爸就係腸胃過敏,去街會經常搵洗手間
佢最喜歡行銅鑼灣及尖沙咀,每當吃過午餐或晚餐就會要找洗手間
所以我對呢兩區洗手間位置非常熟悉,加上我自己都係腸胃過敏
每次去街一feel到腸胃開始想呼叫時,就會行完目標洗手間位置
雖然腸胃敏感並未導致我皮膚出現問題
但我每逢荔枝、芒果季節就會瘋狂咁食,食到個人燥熱起紅點為止先停止



敏感其實無處不在,空氣唔好會鼻敏感、腸胃唔好就會皮膚敏感
但其實唔係完全無得避免,搵出敏感源頭就會容易處理
等於包包近來鼻敏感就要注意家居空氣及環境
大少爺就要注意唔好食太多糯米及咖啡

而我就要注意出外用餐唔好食太剌激或奶類食物,至於荔枝同芒果…我會義無反顧讓自己沉淪下去,直到紅點警告訊號出現(囧)

至於BB,我會建議要揀有助防敏嘅奶粉,因為奶粉中蛋白質有機會令BB消化唔到而留係腸胃中,久而久之就會由腸道誘發濕疹或其他敏感
幸好…自從轉飲含有pHF水解蛋白配方嘅雀巢®超級兒童能恩®4號奶粉後,包包腸胃十分好,直到家陣飲到雀巢®超級兒童能恩®4號奶粉(https://goo.gl/YnU1uL)仍然飲緊,皮膚及poo poo都十分理想呢~

#資料由雀巢防敏1000天計劃贊助 #敏感 #腸胃過敏


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾