2017年9月5日 星期二

經理,早晨!

話說教會遲d有個活動要做個早餐會

咁大家開會時都頭痛茄汁豆問題,一來難預份量二來成本

咁開會期間我心裡面就諗:其實應該唔會難丫

於是我昨日就買黃豆去試整,其實用高速煲分分鐘就好快整完

但我今次無用,因為我好想大家會做,無高速煲其實都唔難做只不過係煮既時間耐d

而且佢係用新鮮番茄去煮,同罐頭近乎一樣味道但無咁咸

比小朋友送飯就安心好多呢

我參考過唔同食譜去整,事不而遲睇食譜,哼


有機黃豆  150g(其實普通都可以,我晌超市買就買有機)

大番茄  3個

檸檬    半個

鹽    少許

冰糖    1小粒

做法:

將黃豆浸過夜,然後就加冰糖同1茶匙鹽去煲佢60分鐘

番茄界十字,然後放入滾水大約30秒


再浸冰水起皮


咁樣就可以預備做喇


將番茄切粒,然後加500ml水、放埋黃豆入內,加半個檸檬汁及少許鹽

用中小火煮一小時 (如果唔夠鬆化可以煮耐d)

當豆去到你理想軟度,汁又濃晒後再試味

味道都夠時就加生粉水再煮至杰身 



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾