2017年9月7日 星期四

好夢難圓

有無睇天地豪情?好好好睇,昨晚大結局,見到家雄同Diana始終唔可以一齊有點失落

其實呢套戲我印象中睇過好多次,但仍然會追落去實在太好睇!而且d歌又好好聽.........

好夢難圓 .... 原來等到最後結局亦只有.... 遺憾了

入正題:

話說我屋企有包擺到天荒地老都未開嘅麥皮

我人生最怕就係麥皮,怕麥皮質感

不過晌我無聊之中就諗到將麥皮整蝦球,一來我好叻整蝦膠

二來就係用麥皮做個脆皮應該work,至少唔會難食

於是我昨晚就試整,做法好簡單,做出來個皮唔係話好脆但會有另一種質唔同質感

但係好好食,我同大少爺都覺得好唔錯啊!配上沙律醬就乜都好味,哈

麥皮仲要唔太索油做出來唔油膩喎


蝦     300g

鹽     少許

麻油及生粉     也少許

做法:

將蝦去腸用生粉同鹽摔摔摔,摔到有d潺就沖水洗淨徹底抹乾水

然後就用拍扁佢,所有都拍扁後就用刀剁三下


放入個盤中,加少許鹽、生粉同麻油

跟住順一方向攪攪到以下圖咁,就可以拎起撻2-30下

跟住放番入個盤中包保鮮紙然後就放入雪櫃雪30分鐘以上


將蝦膠搓成球型,再沾上麥皮做成麥皮蝦球


跟住就可以炸喇

之前Recolte送我個小鍋同來炸食物都幾好,個鍋細用油少都做到效果



火力又夠又易清理呢

炸到金黃色就可以上碟喇





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾