2017年11月6日 星期一

腐腐得正

我好鍾意食腐乳,但大少爺好怕

佢覺得腐乳同藍芝士係friend所以唔鍾意

咁我一向都似會就佢口味所以做腐乳菜式少之又少

但呢個腐乳脆肉一直都好想整,覺得佢應該會好食

於是有一晚就的起心肝去整,好彩…大少爺覺得好好食

整出來無想像中咸或濃味,所以佢接受得到

而我覺得醃耐d入味d更加好

人要面對自己唔喜歡嘅事真係唔容量易,但每件事都會有一個妥協空間

我妥協唔整太濃味、大少爺妥協去一試 ,咁就開開心心食一餐啦啦啦



做法太容易:

腐乳   4粒-5粒

蒜頭  2粒切碎(唔好太細粒,因為煎之前要撥走否則好易焦黑)

糖   1茶匙

生抽   1茶匙

酒   2茶匙

將以上撈勻做成醬


放腩肉上去,唔一定腩肉

用豬扒或排骨都可以,我就用薄腩肉去皮


煎之前撥走蒜粒,再撲上生粉

熱鑊熱油去煎,初初用中火煎,煎到最後就轉大火逼出油做份就會乾身同脆

當然可以用焗方法啦



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

1 則留言:

  1. 我試過焗豬扒,好鞋。請問這道菜煎還是焗較好?焗要溫度多少??謝謝!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾