2018年3月5日 星期一

大蓉

包包今日又病假,係病假

於是我問佢:你今晚唔好食飯喇!你想食乜?粥?麵?

包包:我想食雲吞麵

我:好呀!

佢夜晚的確食雲吞麵,但連雲吞都係我自己包,佢係麵店賣果種廣東雲吞

再用大地魚淆埋個湯底,完完全全街外味道

呢個雲吞我其實寫過,但有d食譜的確值得重溫的



食譜:

冰鮮蝦肉    1斤
*我用冰鮮蝦肉整,因為我試過用鮮蝦做出來反而唔夠爽,如果用鮮蝦肉都要雪到佢冰再融雪
反而用冰鮮蝦肉方便又爽

梅頭肉   $10-$15(視乎你喜愛蝦定豬肉)

大地魚   1塊 
*也可以用蝦籽代替

鹽、生粉、麻油、胡椒粉  

韭王   少許

蛋麵   2個

做法:

分開幾個步驟

將蝦用生粉及鹽撈勻再摔,摔到表面有潺就可以沖水,完完全全索乾水,然後拍扁剁10下但唔好剁到完全爛



半茶匙鹽、2茶匙生粉、胡椒粉及麻油撈勻,放回雪櫃雪2小時



大地魚洗淨,索乾水半煎炸到金黃色



去骨剪碎用用攪拌機打成粉備用





豬肉,正宗既點心或雲吞並非用肉碎做,係將肉切到好細粒再攪至起膠


但我用快方法,將肉切細粒,用手提攪拌棒打幾下再攪就會慳功夫d

攪到起膠





將蝦粒加入豬肉中,加 1湯匙大地魚粉、鹽 1茶匙、胡椒粉、生粉 1茶匙及麻油(落多d)

再攪勻後放雪櫃半小時以上


攪至起膠係有點吃力,其實可以撻

我撻幾十下後就容易起膠得多



我喜歡蝦多過肉,所以用咁上下份量包起



用清雞湯(今次用盒裝)+大地魚骨滾起加鹽試味

再雲吞再放蛋麵(麵檔同佢講要雲吞麵既麵)就煮好就done~




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾