2018年5月23日 星期三

練功


包包一連5日假期終於完結今日要返學,而我就終於放假

玩咁多日食足咁多日係時候要食屋企飯

所以昨晚我堅持煮,煮一道大少爺忍唔住話我癲嘅菜式"松子魚"

一直都想整但每次諗到自己嘅刀功都實在不禁向自己說句:算吧啦

但昨日又不停想人無可能原地踏步,就一鼓作氣去整

哼!一整就成功咁囉

大少爺咁多年來對我煮乜都唔會有太大反應,今次佢忍唔住笑我癲!

但又食得好開心,老實講…黃花魚唔太值錢,但可以整到咁又覺得抵你外面賣得貴

其實唔難整,係起骨少少難道



食譜:

黃花魚    1條(越大條越好)

五柳絲    1包(無可以用三色椒)

醬汁材料:

茄醬    3湯匙

白醋   3湯匙

水  3湯匙

糖  2-3湯匙

鹽    少許

片粟粉   1茶匙

做法:

黃花魚洗淨,然後呢就放平佢,用背晌魚背位"片開"

去到魚骨位就小心d切開,但唔好切開魚尾位置


睇到嗎?就係咁"片"魚肉出來,魚尾位留住


兩邊都同樣做法,當兩邊都起晒肉就可以剪走中間個骨位

個骨位唔好浪費,等陣一次過炸埋好好食的


之後就切花,打直輕力切後再斜切

記住唔好切得太深剌穿魚皮


索乾水後可以沾上片栗粉或生粉或粟粉,靜置1分鐘


我用半煎炸方式去炸,記得炸埋魚骨

炸至金黃色便可以上碟


炸魚時可以做定醬汁

所有醬汁材料撈勻,將五柳絲+醬汁煮滾熄火就可以淋上魚面喇


五柳絲 雜貨店有售



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾