2018年5月3日 星期四

尋:消失的蘋果肌

尋:消失的蘋果肌

尋找蘋果肌除了時光機外,仲可以點呢?就係"CPT第四代電波拉皮"

咁"CPT第四代電波拉皮療程"係乜?

療程就係用熱能令膠原蛋白將緊再重組,新生膠原會撐返肌底組織令皮膚飽滿d


一句講晒就係可以幫你bump返d鬆馳皮膚回復飽滿同緊緻咁囉!
非入侵性治療安全得來又唔痛唔會有反效果

除咗改善細紋外,臉部最睇到效果係...消失的蘋果肌

蘋果肌係護膚品都救唔到部份,點解咁多女星要打針去bump脹個蘋果肌呢?因為蘋果肌令人望落飽滿同後生d

年紀越大皮膚膠原會越來越少甚至下垂,你望返十年前、五年前、兩年前相片就明白個對比


蘋果肌已經失了蹤



先晌腰部放一塊電導片


我非常鍾意呢個keyboard臉,哈!印完格仔就開始做,呢個treatment唔痛只會感到熱,有唔同探頭去做唔同部位




唔同大細探頭,最大個係可以做身體、手臂、妊娠紋


中型就係臉部、最細係可以做眼同埋細緻位置




呢個完全唔痛,只感覺到熱


蘋果肌終於回來了,Yeah




Glorwe係我寫得算最多既醫學美容公司,呢三年期間除了呢間都無再同其他公司合作過(呢十年八載我真係只幫過兩間美容公司,其中一間就係Glorwe)



自己都會晌Glorwe度做treatment,有不少讀者晌Glorwe都撞過我或者知我晌隔離(聽到我魔性笑聲)

佢哋老實價錢合理外,仲成日都送treatment比我讀者做

今次將會送出 CPT第四代電波拉皮療程一次(原價$5800/次 共 10個名額
點參加?就係鬥快上網登記,成功登記就可以得到一次免費療程
只限頭10個咋,快d去登記  http://glorwe.com.hk/tc/trial.php

免費、又可以試下新儀器、又可以尋回消逝了的蘋果肌都幾著數!只有大少奶讀者先有呢個著數,哼

話明免費當然全免啦!無任何費用、無行政費、化妝棉都免費、做完treatment杯紅棗茶免費、無茶芥免加一

喜歡可以睇下有乜其他療程適合,覺得要考慮下時就走得

快d上網登記啦
Glorwe
地址:銅鑼灣羅素街2-4號 2000年廣場 20樓全層
whatsapp查詢 :66861815
電郵:info@glorwe.com.hk
電話:2110 5828 / 2110 5853
https://www.facebook.com/glorwe/?fref=ts




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾