2016年5月18日 星期三

呃仔食樹樹

今個星期個人好起勁,好想整多d唔同既食物去測試個臭包

佢好黑人憎,我煮得唔好就唔食

但合佢心意時就起勢食

做媽咪唔可以無進步,亦唔可以煮來煮去都幾味,所以我今星期又好積極想煮乜乜物物比佢

其實呢…有時下畫我會帶佢出街行下,佢最喜歡去ruby tuesday,因為有得畫畫

又有得食迷你漢堡包,所以佢生日時我都係帶佢去 RT開小型生日會

除了迷你漢堡包,佢還喜歡芝士西蘭花雞肉長通粉

就係咁我鎖定目標煮比佢食,昨晚佢食得好起勁,大少爺都讚好味

因為我又改良過個食譜,將奶同淡忌廉比例更改,奶份量多過淡忌廉,做出來無咁"臊"味

我都覺得好好味,所以又來食譜也..................

btw點解西蘭花係樹樹?你懂的,哈



食譜:如果只做比小朋友,就做細份d

雞柳  5條

西蘭花   1.5個

蒜頭     2粒 (只需要拍一拍,不需要剁成蓉)

洋蔥      1/2切細粒

醬汁:

淡忌廉  80ml

鮮奶   120ml

麵粉     1湯匙

水       200ml

鹽        少許

長通粉     120g

芝士       隨意

做法:

長通粉先煮完過冷河備用

雞柳用刀拍扁,加少許鹽及生粉撈勻醃30分鐘

西蘭花切件,切細件少少

雞柳煎香後切件備用




爆香洋蔥、粟米及蒜頭,加麵粉用小火炒勻

分3次加入淡忌廉炒勻後加入鮮奶及水


煮滾後放入西蘭花、及雞肉,最後加入長通粉,加少放鹽調味


最後煮至個汁微微杰身便可以熄火(呢個菜式做法不用煮到個汁好杰的)

灑上芝士用焗爐200度焗5至10分鐘或表面呈金黃色

*因為包包有份食,我無加黑胡椒,只for大人既可以加















大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾