2018年4月4日 星期三

鹹泡


經過兩日舟車勞動終於返到屋企,好累好累

好彩我去玩之前已經整定一個食譜

呢個係puff即是泡芙,但係鹹的

我有次afternoon tea食過鹹puff覺得比甜好味,雖然個puff依然都係一樣味

但鹹味可以好多唔同餡變出唔同味道,所以我鍾意鹹食

整puff從前係睇緣份,緣份到了自然整到

但我睇書見到一個零失敗有99%會成功又簡單食譜

於是即刻整整完真係好開心,而且近年興野餐呢個整完去野餐食剛剛好呢

今次我用雞沙律同脆煙肉去配,噢!正呀


食譜:焗爐預熱200度

牛 油   60g

高筋麵粉   60g

水   100ml

雞蛋     2-3隻

做法:

將水加牛油煮溶

熄火後快手加入麵粉


慢慢攪成糰狀,放上另一個綱盆上


雞蛋打勻備用


分次加入蛋,每一次都輕力攪勻至麵糰完全吸收蛋漿


分多次後直至見到呈以下狀態,我用中蛋就用了大約2隻半蛋

所以大家要留意加蛋加到以下程度便叫完成


放入唧袋唧上牛油紙上,再噴上水 

放入焗爐用200度焗15分鐘,再轉用180度焗15-20分鐘便完成


可以加吉士醬或好似我咁加入蛋沙律






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾