2018年5月17日 星期四

混血兒

過埋今日包包就放幾日假,我會帶佢去玩兩日

原本想去個短trip但那位大少爺請唔到星期一假,無得連住放5日

所以只可以去近近地玩下

今日出多個食譜,執埋d稿去交我都放自己幾日假

昨晚整粟米餅比包包食,佢自從返學後飲食有dd改善

佢見到疑似好味食物就會肯食,所以呢個粟米完全全佢心意

其實呢個係印尼粟米餅,但我加入包包喜歡元素

加了紫菜絲,而圖中見係我自己加埋七味粉

呢個覆米餅變成混血兒,而包包昨晚食大半碟後同我講:媽咪,你下次再整比我食啦!夜晚整喎

其實大家可以灑少少椒鹽,我就加七味粉、或者乜都唔加都可以呢


食譜:

罐頭粟米  1罐(可以用新鮮的)

麵粉     6湯匙

雞蛋     1隻

鹽、胡椒    少許

洋蔥粒        少許

芫茜或蔥     (隨意,大家可以加芫茜,但包包唔食所以我無加轉用紫菜)

做法:

罐頭粟米隔走水份,如果用新鮮粟米就蒸熟起粒

粟米加鹽加胡椒加洋蔥粒加雞蛋乜乜物物最後加麵粉攪勻

撈到咁就完成,可以拎去煎喇








大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾